Пошуковий запит: (<.>A=Порсюрова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Порсюрова І. П. Теоретичні аспекти визначення сутності цінних паперів у сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / І. П. Порсюрова, Т. О. Ставерська // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 3. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_3_32
|
2. |
Порсюрова І. П. Формування системи показників для комплексної оцінки інвестиційної привабливості підприємства [Електронний ресурс] / І. П. Порсюрова, Т. В. Польова // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 6. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_6_50
|
3. |
Порсюрова І. П. Особливості комп’ютеризації обліку операцій із цінними паперами [Електронний ресурс] / І. П. Порсюрова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 7. - С. 193-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_7_41
|
4. |
Польова Т. В. Cучасні організаційні засади аудиту операцій з цінними паперами підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Польова, І. П. Порсюрова // Економічний простір. - 2019. - № 145. - С. 139-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_145_13
|
5. |
Порсюрова І. П. Аналіз стану та перспективи розвитку операцій із цінними паперами в Україні [Електронний ресурс] / І. П. Порсюрова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 28. - С. 224-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_28_47
|
6. |
Порсюрова І. П. Формування системи управління витратами торговельного підприємства [Електронний ресурс] / І. П. Порсюрова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 12(3). - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_12(3)__4
|
7. |
Порсюрова І. П. Удосконалення організації обліку основних засобів торговельного підприємства [Електронний ресурс] / І. П. Порсюрова // Бізнес Інформ. - 2023. - № 4. - С. 117-123. Мета роботи - визначення існуючих облікових проблем торговельного підприємства та надання рекомендацій щодо вдосконалення організації обліку основних засобів суб'єкта господарювання. Визначено, що рух вхідних документів на підприємстві є організованим скоординованим процесом пересування документів від однієї відповідальної особи до іншої згідно з розробленим і затвердженим на підприємстві графіком документообігу. Досліджено етапи організації документообігу на підприємстві, дотримання яких попереджує втрату інформації про здійснені господарські операції. На базі аналізу існуючих проблем і помилок в обліку підприємства ТОВ "Дезега Холдінг Україна" запропоновано проводити регулярні внутрішні або аудиторські перевірки з обліку основних засобів, завданнями яких є аналіз і контроль операцій з обліку основних засобів. Визначено, що для поліпшення технічного стану основних засобів торговельному підприємству рекомендується проводити реконструкцію, модернізацію наявних основних засобів. Установлено, що важливим заходом, який сприяє здійсненню операцій, зокрема руху основних засобів, є внутрішній контроль та аналіз, для чого на підприємстві запроваджено посаду внутрішнього аудитора, до функцій якого входить контроль та аналіз: правильності віднесення матеріальних активів до основних засобів, їх оцінки, правильності нарахування амортизації, своєчасності та правильності документального оформлення та відображення в облікових регістрах надходження та вибуття основних засобів та інше. Запропоновано для вдосконалення обліку основних засобів створити на підставі рахунку 131 "Знос основних засобів" нові аналітичні субрахунки і для виділення нарахованої амортизації відповідно до груп основних засобів, які використовуються на підприємстві. Досліджено етапи комп'ютеризації облікового процесу. На базі проведеного аналізу ІТ-ринку комп'ютерних технологій і систем визначено альтернативні вітчизняні та зарубіжні програмні продукти (сервіси), які ефективно забезпечують облік та електронний документообіг замість програмного продукту, що використовує торговельне підприємство. При виборі програмного продукту ТОВ "Дезега Холдінг Україна" має звернути увагу на наявність технічних налаштувань щодо обробки значних інформаційних масивів даних під галузеві можливості підприємства. Розроблено модель електронного документообігу з організації обліку основних засобів у підсистемі управління торговельного підприємства, яка демонструє модулі альтернативного програмного продукту, що включає організацію електронного документообігу за здійсненими операціями з обліку основних засобів. Надані пропозиції та рекомендації сприятимуть ефективній організації обліку основних засобів та прийняттю управлінських рішення, які приведуть до більш позитивного фінансового результату діяльності торговельного підприємства.
|
8. |
Гавриш О. М. Методичні аспекти розрахунку показників рентабельності суб’єкта малого підприємництва [Електронний ресурс] / О. М. Гавриш, І. П. Порсюрова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2021. - Вип. 2. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2021_2_6
|